Kauppa on kaikille avoinna ja ostoksia voi tehdä ilman rekisteröitymistä.

Pyrimme hyvään palveluun ja "kanta-asiakkaille"  tarjoamme lisäetuja:

1) alennus listahinnasta

2) yhteystiedot ja tilaushistoria säilyy, joten tietoja ei tarvitse syöttää aina uudelleen

3) mahdollisuus saada räätälöityjä tarjouksia

4) oikeus kommentoida blogi-artikkeleita

5) etuoikeus tekniseen tukeen

6) mahdollisuus ostaa kaikkia ohjelmistotuotteita, joista osa on myös maksuttomia.

7) tiedotteet eli uutiskirjeet kanta-asiakkaan sähköpostiin

Kanta-asiakkaaksi pääsee rekisteröitymällä. Kanta-asiakkuus alkaa heti ja edut ovat käytössä heti.

Jälleenmyyjät ja oppilaitokset

Teille tarjoamme vielä lisäpalveluja ja etuja, joten lähettäkää rekisteröitymisen jälkeen meille viesti, että haluatte jälleenmyyjäksi / oppilaitosasiakkaaksi.

Käyttäkää yhteydenottolomaketta, sähköpostia tai soittakaa.

Meillä kaupan hallinnassa merkitään teidän asiakkuusryhmä ja edut tulevat voimaan sen jälkeen. Tähän merkintään voi mennä ajankohdasta riippuen minuutteja tai tunteja. Tarvittaessa voi tietysti soittaa, jolloin asia järjestyy nopeimmin.

Maksutavat ja toimitusehdot

Yleistä

AINAOPPII on Selega Tuote Oy:n ylläpitämä verkkokauppa, jossa tuotteita myy Selega Tuote Oy y-tunnus 2495160-1. Selega Tuote Oy pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.

Maksaminen

Ensisijaisesti meiltä lähetetään lasku tilaajalle. Jos haluat noutaa tuotteet, niin silloin käy myös käteinen tai pankkikortti.

Lähtökohtaisesti edellytämme aina laskun suoritusta, ennen tavaran toimittamista.

Toimitus ja toimituskulut

Verkkokaupan kassalla voit valita haluamasi toimitustavan. Tuotteitamme toimitetaan vain Suomen alueelle ja käytettävissä on Postin ja Matkahuollon kuljetuspalvelut. Isot sähkökeskukset ja niiden tarvikkeet toimitetaan rakennustyömaalle päätoimialueellamme (pääkaupunkiseutu, Häme, Pirkanmaa, Keski-Suomi ja Kymenlaakso) meidän omalla kuljetuskalustolla. Muuallekin Suomeen on mahdollista saada meiltä isoja keskuksia, mutta niiden toimittamisesta sovitaan erikseen tapauskohtaisesti.

Tuotteet voi myös noutaa meidän toimipisteestä Kouvolan Valkealasta osoitteesta Saarenmaantie 3, 45360 Valkeala. Noutamisesta on myös aina sovittava ensin, koska toimipisteellä ei ole kiinteitä aukioloaikoja.
Tilaukseen sisältyvät toimituskulut näytetään kaupan kassan sivulla toimitustavan yhteydessä ja tilauksen yhteenvedossa. Valittu toimitustapa ja tilauksen sisältö vaikuttavat toimituskuluihin.

Noutaminen on aina maksutonta.

Toimitusaika

Varastossa olevat tuotteet toimitetaan samana tai seuraavana päivänä Smart Postiin tai matkahuoltoon. Varastosaldo näkyy varastoitavien tuotteiden kohdalla.

Osaa tuotteista ei varastoida meillä ja näiden kohdalla on kerrottu todennäköinen toimitusaika.

Varastosta loppunut tuote toimitetaan heti, kun se saadaan päämieheltä eli valmistajalta tai tukkurilta ja näissä toimitusajoissa on vaihtelua. 

Räätälöitävien tuotteiden samoin kuin meidän valmistamien vakiokeskusten toimitusajoissa voi olla vaihtelua parista päivästä pariin viikkoon ja näissä ilmoitamme tarkemman toimitusajan erikseen.

Palautusoikeus

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus tilauspäivämäärästä lukien. Tämä koskee kuluttaja-asiakkaita. Palautuskulut kuuluvat lain mukaan ostajalle. Palautettava tuote tulee olla uuden veroinen ja myyntipakkaus kunnossa ilman merkintöjä ja osoitetarroja tms. Palautusoikeus ei koske meiltä noudettuja tuotteita.

Viallisesta tuotteesta on reklamoitava 14 vuorokauden kuluessa.

Tuotteilla on 2 vuoden takuu. Mahdolliset takuun piiriin kuuluvissa asioissa samoin kuin kuljetusvaurioissa kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme, jolloin sovitaan tapauskohtaisesti, miten virhe parhaiten korjataan. 

Palautuksista on aina sovittava etukäteen ottamalla yhteyttä meidän asiakaspalveluun.

Palautusosoite: Selega Tuote Oy, SMARTPOSTI: S-MARKET Jokela, 45360 Valkeala.

Lähetystietoihin on liitettävä puhelinnumero 0400 344205

Asiakaskohtaisesti räätälöidyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta.

Asiakaspalvelu

Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme:

Selega Tuote Oy / Lasse Honkala, puh 0400 344 205 tai sähköposti lasse.honkala(at)selega.com